Reactie plaatsen

Coos.
10 maanden geleden

Zondag 6 januari zijn wij naar het concert van RECALLcoverband geweest in café 't Oventje in Zeeland. Het was voor ons de 1e keer dat ik deze band gehoord en gezien heb we hebben 4 uren genoten van de muziek uit de tijd die wij mooi vinden. Ieder nummer was genieten. En voor Antoon van Dongen een waardig afscheid, voor hem was het de laatste keer met deze band.
Bedank en het was de 1e keer maar zeker niet de laatste keer, ook mijn vrouw heeft er van genoten!!
Tot de volgende keer, Gonny & Coos….

Sander, Rosie, Fleur en Luuk
een jaar geleden

Goed gedaan hoor!! Prachtige band! Ga zo door!

Wijkcentrum de Hille
een jaar geleden

Wij willen jullie bedanken voor de mooie muzikale middag in ons centrum de reacties van de bezoekers was heel positief tot de volgende keer

Karin & Henry
een jaar geleden

Vorige week heeft Recall ons dertig jarige huwelijksfeest tot een onvergetelijke herinnering gemaakt.
Er is heerlijk gedanst en genoten van de repertoire van de band. Ook vele complimenten voor de wijze waarop de band op mekaar ingespeeld is, alsof ze al vele jaren samenspelen.
Bedankt Recallers voor een superavond!
Groetjes, Karin & Henry 🍐🍐

Jan en Betsie
een jaar geleden

Hoi Recall! We hebben jullie op de 40 jarige bruiloft gehad en we hebben niets anders dan lof over jullie horen uitspreken. Kei leuke muziek die precies in onze catogorie thuishoort. Ga zo door en succes in jullie verder toekomst. Groetjes Jan en Betsie

STEAKHUYS LEUKE BROEDERS
2 jaar geleden

hallo Recallcoverband, wat kosten jullie en hoe lang spelen jullie daarvoor,

gr Rianne en Johan

Chris
2 jaar geleden

Het ziet er allemaal zeer profecioneel uit. succes met jullie optredens. groetjes Chris

Chris
2 jaar geleden

Mooie websites. Ik heb jullie al enkele malen kunnen bewonderen en horen. En ik moet zeggen het verraste me dat jullie in relatief korte tijd dit al kunnen neerzetten goede muziek , leuke band met een aanstekelijke uitstraling. Ga zo verder want dit soort bandjes zijn er te weinig. Ik wens jullie alle succes en blijf vooral genieten.